Janet Jackson – Dammn baby (new video)

Janet Jackson recently took a break from her tour to start a family with third husband Wissam Al Mana. In fact voices of her pregnancy are now confirmed. Given her age, the news is not only unexpected, it’s miraculous!
The odd thing about the announcement is that it comes as Jackson released the video for her latest single “Damn baby”.
The track, taken from Janet’s new album “Unbreakable”, has a black and white music video and the singer is dressed in all black, which hearkens back to her Rhythm Nation days.

Lyrics:

Ya same ol’ song
Is draggin me down
Not good for my body
Change it up
Cuz it ain’t nothing like
Having your own ID
My lanes been stuck
I’ve never been afraid
To swich oh no not me
And they show me love
For being original

And tell ’em make room
Shake the room
Bang bang ya gon gon get it
You gotta get up off that grey line
And can’t nobody tell you
What you can’t do
Shut that down automatic
And I’ll guarantee they’ll fall in line
Watch ’em all go

Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby

A brend new movement
That started with a
Conversation in a café
It’s all about love
And how we ain’t gon never let
Words get in the way
When you’re giving it up
It’s never what you say
It sayin’ what you do
You wanna show me love
Let’s keep that conversation honey

And tell ’em make room
Shake the room
Bang bang ya gon gon get it
You gotta get up off that grey line
And can’t nobody tell you
What you can’t do
Shut that down automatic
And I’ll guarantee they’ll fall in line
Watch ’em all go

Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby

Gonna break it down, break it down, break it down
Gonna break it down, break it down
Gonna break it down, break it down
Watching them all go dammn
Watching them all go dammn
Watching them all go dammn baby
Watching them all go

And tell ’em make room
Shake the room
Bang bang ya gon gon get it
You gotta get up off that grey line
And can’t nobody tell you
What you can’t do
Shut that down automatic
And I’ll guarantee they’ll fall in line
Watch ’em all go

Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby

Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby, watch ’em all go
Dammn baby baby


Related Posts

By |2017-06-10T18:25:31+00:00May 5th, 2016|NEW VIDEOS|1 Comment

One Comment

  1. Franklyn Metoyer May 9, 2016 at 5:23 am - Reply

    After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as well and let me know what you think.

Leave A Comment

Categories

Recent Posts